Nog een week :) - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Kerstin Veenhuis - WaarBenJij.nu Nog een week :) - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Kerstin Veenhuis - WaarBenJij.nu

Nog een week :)

Door: akveenhuis

Blijf op de hoogte en volg Kerstin

23 Augustus 2011 | Nederland, Aalten

Jaaaaaaa, over een week en een paar uurtjes stap ik met Nadine in het vliegtuig naar Boedapest!

Het komt steeds dichterbij :)

De laatste paar weken waren en zijn echt enorm hectisch, vooral omdat ik erg nare rug, schouder, arm en nekklachten kreeg. Er werd gedacht aan een nekhernia, maar twee MRI's, een osteopaat, huisarts, fysiotherapeut, spierspecialist, neuroloog en rugspecialist later met een boel trekken, duwen en nog meer pijnigingen, blijkt het gelukkig geen hernia te zijn, maar teveel spanning op mijn linkerschouder, waardoor de ruimte tussen mijn sleutelbeen en eerste rib te nauw is en daardoor mijn zenuw, slagader en ader afknelt. Het gevolg daarvan is een dikke spierknoop op mijn linkerschouder en veel pijn met uitstralingen in mijn linkerarm, elleboog en hand.

Allemaal erg vervelend en ik moet nu McKenzie therapie gaan volgen in Budapest voor mijn houding en daarnaast massages en, hahaha, hardlopen... Maar gelukkig mag ik van dat hardlopen ook 3x per week zwemmen maken, dus Nadine, je weet wat je te wachten staat :P

Hoop dat ik het allemaal kan combineren met de colleges in Budapest, maar dat zal de tijd me leren.

Verder druk met inpakken en uitzoeken wat ik wel en niet mee wil en kan nemen.
Ik heb twee koffers geboekt bij WizzAir en tot mijn grote verrassing mag ik dan 2x32 kg meenemen plus 10 kg handbagage! 74 kilo bagage!

Ik zou echt niet weten hoe ik dat allemaal mee moet slepen, maar ik ga mijn best doen ;) De eerste koffer is in ieder geval al vol met winterkleren.

Intussen de laatste dingetjes bijeen shoppen en dan kan ik gaan!

Deze laatste week staat helaas nog in het teken van twee herkansingen, waarvan ik gister 1 heb gemaakt. Vanmorgen de nek MRI gehad, vanmiddag een massagesessie, vanavond zwemmen, morgen tweede herkansing en donderdag en vrijdag staat er nog niks op de planning! Zaterdag geef ik mijn afscheidsfeestje en zondag hopelijk uit eten met de familie (dan weet je dat mama, als je dit leest :P )

Maandag ga ik de hele dag huilend Brent knuffelen, want mijn lieve petekind zal ik een lange tijd niet zien en dat vind ik eigenlijk nog het ergst van allemaal....

Maar ja, niet teveel bij nadenken ;)

Voor de mensen die een leuk kaartje van me hebben gekregen; tot zaterdag en de rest hoop ik in het nieuwe jaar weer gezond en rond te zien!!!

Groetjes,
Kerstin

• 23 Augustus 2011 - 10:14

Brent En Je Zus:

Lieve tante en lief zusje..
    Niet huilen.. het komt allemaal goed..
    Maandag mag je wel een dagje snotteren op mij tante... Ik zal vast mijn meest snotopnemende kleding aantrekken...
    Dikke knuffel van ons 2

• 23 Augustus 2011 - 18:11

Christel:

En maar zeggen dat je geen cadeaus wil omdat je toch niets mag meenemen... :o
    Heb je nu alsnog wensen?

• 23 Augustus 2011 - 18:13

Willemien W:

heel veel succes in budapest,en met je spierbundel,dat ze maar snel uit elkaar gaan en op hun plaats gaan zitten. heel veel leer plezier,en hoop voor jou ook veel ontspanning.

• 24 Augustus 2011 - 04:37

Mama :

Ja hectisch, zo kun je het wel noemen deze weken!! Gelukkig geen negatieve uitslagen. Maar fysio te gaan volgen op z'n Hongaars lijkt me ook niet het makkelijkst.

Feestje bouwen ben je gelukkig handiger in. Dus zaterdag zal wel lukken.Als het weer tenminste mee werkt!

Uit eten ??? Wie heeft dat bedacht..Jij ??Zal wel voor Leon gelden.
    Wij mogen rotzooi van zaterdag op ruimen!

Ik of wel gezegd , papa en ik hopen ondaks die "rot arm" dat je .samen een leuke tijd in Budapest hebt.

Liefs en een dikke knuffel, meisje van me!!

• 24 Augustus 2011 - 11:56

Linda:

Gelukkig weet je nu wat er aan de hand is! Dan kun je er wat aan doen en ga je ook wat fijner naar Boedapest denk ik! Ik dacht eigenlijk dat je deze week al zou gaan! Maar in ieder geval een hele fijne reis en ik hoop dat je een leuke tijd hebt daar!
    Liefs Linda

• 28 Augustus 2011 - 11:45

Wilma En Gerard:

Leuk feestje gisteren Kerstin!!
    We wensen je heel veel plezier en succes in Budapest, met het leren... maar natuurlijk ook voor de nodige ontspanning :-)
    Hoop dat je arm gauw beter wordt.
    Groetjes Wilma en Gerard

• 31 Augustus 2011 - 11:15

Bernice:

Hee Kerstin ik ben je nieuwste volger! Hopelijk gaat het iets beter met je nek/rug en ben eeeeerg benieuwd naar je verhalen :D

Liefs Bernice